Sider

torsdag 17. juni 2010

Bilder

Jeg hadde en  god plan i går om å legge inn et innlegg her. Men hva skjedde jo min kjære samboer var så snill og kjøpte en ny linse til kamera mitt og da hadde jeg jo ikke tid til bloggen min ;-)
Jeg sprang rundt og tok bilder av alt jeg kunne finne og gikk igjennom dem på dataen. Ble så overiverig at jeg kjørte ut kl.22.00 for å finne solnedgangen,men den fant jeg jo ikke,fant bare et tåke hav på Åkra. Men jeg hadde det jo utrolig kjekt med å ta bilder hele kvelden :-)
Tenk å være så heldig å ha en så snilll samboer !!


Tåke på Åkra
For tiden er jeg en del ute på tur og da er kamera og vovsen faste turkamerater ,så i det siste er det blitt tatt litt bilder både med gamel og ny linse.
I dag har jeg ikke lagt noen planer enda for tur,men det kommer.


Bilder fra skogsturer.

Jeg har et Nikon D40 speilreflekskamera. Så langt er  jeg kjempe fornøyd med kamera mitt.


Nikon D40

Min nye Sigma70-300 linse

Når jeg har tatt en del bilder så er det noen av dem som jeg liker å redigere på dataen og da har jeg funnet et redigeringsprogram som jeg liker,PhotScape. Etter å ha prøvd flere forskjellige så er det dette programmet som jeg liker for tiden, enkelt og og lett og bruke.Vist dere trykker på denne linken ,                                  http://www.photoscape.org ,så kommer dere til dette programmet. Prøv det ut og kos dere.

Ha en strålende dag alle sammen !!