Sider

mandag 14. juni 2010

Drømmer....

God morgen alle sammen !


Jeg er en drømmer ,både på dag tid og på natten. Å drømme seg bort til varmere strøk eller å ha en drøm som man gjerne vil realisere i løpet av livet er vel noe vi alle har. En av mine drømmer som jeg håper at jeg kan realisere en gang i løpet av livet er å bo i båt,gjerne i varmere strøk. Det å våkne til bølgeskvulp ,sette deg på dekk med en kopp kaffe og la solen varme deg selv om det er vinter.Morgen dusjen blir tatt etter et deilig bad i et varmt blått hav.
Jeg er så heldig å ha en samboer som har samme drømmen som meg,så kanskje vi klarer å realisere en slik drøm i lag en gang.
I første omgang så kunne vi jo prøve en seil ferie ,se her : http://www.kongsfjordlandhandel.com/seil/hva.html
Ja ,jeg drømmer og det vil jeg nok fortsette med hele mitt liv. Så får vi se hva vi klarer å realisere i løpet av livet ;-)

Ha en fantastisk drømmende dag alle sammen.

2 kommentarer:

Lena sa...

Og en fantastisk flott drømmer du er, Eva! Jeg er helt sikker på at dere får realisert drømmen engang :)

Lykkeland sa...

Det er jeg sikker på jeg og :-))