Sider

mandag 7. mai 2012

Vant Håndlaga 2012 Mann . Og husk give awayen.....


Jeg er så stolt !! Tenk at mine herre tøfler vant Håndlaga 2012 kategori mann. 
HER kan du gå inn å se på de andre som var med.
Jeg skulle ha vist dere dette for lenge siden , men dagene flyr og alt man tenker blir ikke gjort.




Dette er ikke bilde av vinner tøflene , men et annet par herre tøfler. Bilde av vinner tøflene har jeg slettet. Hvem skulle tro at man kom til å trenge det fordi man kom til å vinne ;-)





Fikk dette fine diplomet som jeg kan ha på bloggen min. 

Jeg har lagt diplomet ut på bloggen min på høyre side , med det ble så lite at det er vanskelig å lese hva som står der. Så ny som jeg er i denne blogge verden så vet jeg ikke hvordan jeg får det større.... Tar gjerne imot et tips vist noen har :-)

I premie fikk jeg gavekort fra Epla HER
Da kunne jeg finne meg noe blant alle de fantastiske butikkene som er på Epla . Jeg har over lengre tid siklet på Vanelas smykkepunger, så da ble valget veldig enkelt.


Den kom i posten med en kjempe koslig hilsen på , og den var NYDELIG . Den er enda finere enn på bildet. Vist du vil se på flere av hennes smykkepunger så finner du dem HER




I tillegg fant jeg disse nydelige rose øredobbene hos Loud and Lovely .
Gå inn HER vist du vil se flere produkter hos henne.

Jeg vant flere ting , men det får jeg spare til en annen gang. 

Nå må jeg komme meg avgårde til flyplassen og hente datteren min som kommer hjem fra jobb tur til Malaga

Da avslutter jeg bare med å si HUSK giveawayen inne hos Anetteshus.com der kan du vinne to par av mine tøfler . Gå inn HER og legg igjen en kommentar og du er med i trekningen.

Jeg blir kjempe glad for en liten kommentar fra deg og ikke minst vist du vil følge meg ;-)