Sider

søndag 6. mai 2012

Give away og annet ;-)

Jeg er absolutt ikke flink med å blogge, skulle hatt noen slike kjempe flotte innlegg. Men de kommer jo aldri, det rett og slett står HELT stilt hos meg.

Jeg syr jo en del som dere sikkert har fått med dere ,da det er vel nesten det eneste jeg har blogget om ...
Men jeg kan jo ikke bare vise fram min sy glede :-)



Så er det store spørsmålet, hva skal jeg DA blogge om :-/

Jeg har jo prøvd å ha en give away her, men har liksom ikke lyktes, kanskje fordi ingenting skjer her inne..

Men som den positive dama jeg er og som har så lyst til å få til dette med blogging så gir jeg ikke opp :-)

Siden give awayen her ikke gikk så bra , så prøver jeg en ny vri.
Jeg har vært i kontakt med en blogg som jeg har fulgt i flere år, som jeg synes er fantastisk på alle måter. Denne bloggen har vært med i flere interiør blogger .
Anetteshus.com er en blogg som har inspirert meg masse og mange andre med meg. Jeg vil tro at flere av dere som kikker inn her vet hvilken blogg jeg tenker på , gå inn HER

Jeg sendte en mail til Anette og spurte om hun kunne tenke seg å ha en giveaway med mine tøfler.
Ikke lenge etter så fikk jeg svar fra henne og hun sa JA. Tenk det mine tøfler på bloggen til Anetteshus, jeg er så stolt. Rett og slett smiler fra øre til øre.

Så nå har dere mulighet til å vinne tøfler fra Lykkeland HER








Nå ser jeg bare fram til ferie hjemme i Lofoten . Da skal jeg kose meg på bryggekanten .






Den vakre naturen i Lofoten må bare oppleves, så har du ikke lagt planer for sommeren enda, så er Lofoten et veldig godt alternativ.




Da fikk jeg sannelig blogget litt i kveld ;-)

Husk jeg blir alltid glad for en liten kommentar fra deg !!!