Sider

torsdag 24. mars 2011

Give away !!!

Prøver meg på en liten give away !!!!
Jeg har lyst på flere følgere og tenkte at en give away kanskje kan hjelpe meg ;-)
Så trykk følger og bli med da vel !! Når jeg har 50 følgere så trekker jeg en vinner. Her kan du vinne et par tøfler i str 38-40 som jeg har sydd. Lenger ned på siden ser du noen tøfler som jeg har sydd.

Her er et eksempel på noen tøfler jeg har sydd. De er foret med fleece og er gode og varme. Kjekke å ha når du sitter på verandaen i vår solen. Legg igjen en kommentar under her og trykk følger og du er med i min Give away !!!

8 kommentarer:

Ane Therese sa...

Så mye fint!

Og, jeg vil gjerne være med i trekningen av disse søte tøflene :)

ane_therese@hotmail.com

Barbros lille atelier sa...

Kjempefine! Jeg vil gjerne være med:-)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Hei!
Fin blogg du har.
Jeg legger meg inn som følger og har også lyst å vinne disse tøflene.
Du er jo kjempeflink.
Stikk gjerne innom min blogg også

carina sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen av de søte tøflene:)og legger meg til som følger:)
Kjempekoselig blogg!
Flink du er til å sy!
Klem fra Carina

Hege sa...

Hei:)
Jeg er gjerne med på utfordringen, har lagt meg til:)
Gleder meg til å følge deg.
Så utrolig flink du er til håndarbeid.
Jeg har gitt deg en award med utfordring på min blogg.
Må du få en fin dag.

Svunnen tid sa...

Har gitt deg en award. Den ligger inne på siden min. Følger en liten utfordring med :) Du får den fordi du her en flott blogg :)

Unknown sa...

de er da utrolig fineog jeg vil meget gerne følge din blog:)

Anonym sa...

Jeg følger deg gjerne og er med på give awayen din :) Lena