Sider

torsdag 24. mars 2011

Lenge siden jeg har blogget nå..

Jeg har vært så opptatt med å sy og male ,så det har blitt lite blogging. Jeg holder på å male vaskerommet vårt, og det var en gørr kjedelig jobb. Å male panel er greit nok ,men når det er slike tynne fuger i mellom hver planke som du må gå med en liten pensel og GNI malingen inn,da blir man fort lei. Men det blir jo så fint når det blir ferdig. Dere skal få se bilder når jeg er ferdig.

Når det gjelder sying så har jeg sydd litt av hvert, mobiletui, vesker, tøfler, toalett mapper osv. Disse tingene med mer selger jeg på min butikk Lykkeland på epla, se her http://epla.no/shops/lykkeland/


Denne vesken er solgt og er på vei til Kabelvåg !!
Gå inn her og finn flere vesker jeg selger http://epla.no/handlaget/produkter/183257/


Sommerlige tøfler i str 38-40 !



Nydelig korall farget kjole i str 38/40. Kjolen er sydd i chenille velour stoff.
.



Dametøfler i str 38- 40


Skjønt mobiletui !




Disse dame tøflene er solgt og er på vei til Oslo !


Veske med rose !!!

Blir vel litt sying i dag og får se hva jeg klarer å trylle frem ;-)  Ha en strålende dag alle sammen !!!


Ingen kommentarer: