Sider

tirsdag 15. juni 2010

Eple tre

Tenk at jeg har en hage som jeg kan kalle for min og det vokser et epletre og flere kirsebærtrær i den :-))
Det er så godt å gå ut i det nydelige sommer været og pusle rundt i hagen. I mange år så har ikke hage intressert meg i det hele tatt,men nå kan jeg pusle rundt i den dagen lang. jeg planter litt her,kjøper litt der og flytter gjerne på de opp til flere ganger før jeg bestemmer meg for hvor de skal stå.

Da vi flyttet hit for et år siden så var det ikke mye til hage, det var grodd over de fleste plassene.
Men nå begynner det å se ut som en hage , vi har en del igjen som vi tar etter hvert :-)

Kirsebærtrærne ser ut til å bli full av kirsebær, mens epletreet følger jeg med hver dag for å se om det kan være antydning til at det blir epler på det. Det hadde vært så gøy å få epler på det .
Har lenge drømt om en hage med frukttrær og nå som jeg har det så har det vært helt utrolig å klart å få epler på treet.


Mine kommende kirsebær,venter bare på at de skal bli rød :-)

Jeg kjøpte for en stund siden et plommetre som kan stå på terassen, det kommer ikke plommer på det det første året, men forhåpentligvis er det plommer på det til neste høst.

Er det noen av dere som har prøvd dere på frukttrær i potter, isåfall fikk dere de til ?

På denne siden kan dere gå inn å se om frukttær på terasse http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article583460.ece

Det neste jeg har på ønskelisten min er appelsintre i potte,men det må nok bli til neste år ;-))



Noe slikt hadde gjort seg i hagen min.

Ingen kommentarer: