Sider

søndag 10. april 2011

Ny barne kjole sydd og Give away !

I det nydelige vår været fikk jeg sydd en ny barne kjole i chenille velour stoff. Når det blir litt mer varme i luften så blir jeg og ta med meg symaskin ut og sitte ute og sy .


Kjolen er str 6 år og den kan du få kjøpt på min side på Epla http://epla.no/shops/lykkeland/

Har også sydd en lilla kjole i str 6 år siden sist jeg blogget. Kjolene kan vaskes på 40 grader.








Nå ser jeg bare fram til den fantastiske årstiden vi går i møte !!!  Gleder meg til å pusle rundt i hagen min og bare kose meg. Satser på at vi får en kjempe flott sommer her på Karmøy.

Vil minne dere på min give away som dere finner lengre ned på siden. Trykk følger og legg igjen en komentar og dere er med i trekningen om et par søte tøfler som jeg har sydd !

Ingen kommentarer: