Sider

søndag 6. mars 2011

Så gøy å bli plukket ut på Epla

I dag ble jeg overrasket av Epla. Logget meg på facebook og der dukket det opp tre kjente bilder, som jeg ikke har lagt ut. De var plukket ut av Epla og lagt ut på deres facebook side. For meg er det stort at min butikk blir plukket ut av alle de butikkene som ligger på Epla.
Epla er en nettside hvor man kan legge ut ting for salg, som man har laget selv. Man oppretter sin egen ¨butikk¨der ,også legger man ut opplysninger og bilder av det man vil selge.
En fantastisk side for ei dame som meg. Jeg har alltid syntes det har vært kjekt å lage ting,men har aldri trodd at noen ville kjøpe disse produktene. Rik blir man ikke av det jeg lager. For vist jeg skulle ha tatt times betaling så har INGEN kommet til å kjøpe produktene mine. Nei disse blir solgt slik at jeg får dekt utgiftene jeg har på de. Det jeg har igjen for å lage disse produktene er mange timer med bare KOS ;-)





Har dere lyst til å se nærmere på Epla sin side så gå inn her http://epla.no/
Dere er også hjertelig velkommen til å gå inn i min butikk og se på de andre produktene som jeg har hatt det kjekt med å lage http://epla.no/shops/lykkeland/

Legg gjerne igjen en kommentar her under.

Ingen kommentarer: